منتدى سندريلا البحر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اكثر من رائع

أحدث الصورالتسجيلدخولالرئيسية

ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TETO

ذكر

ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا Empty
مُساهمةموضوع: ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا   ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا I_icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 4:09 pm

الحب في حياة كل واحد فينا ثلاث انواع;

الحب الفطري , اللي ساكن قلوبنا من اول يوم شفنا فيه النور على وش الدنيا

الحب الاخوي; اللي ممكن لاي حد يحس بيه تجاه صديق او صديقة "بس" المشكلة في الموضوع ده ان احيانا في خلط بين النوع ده من الحب وحب الحبيب لعدة اسباب اهمها كوننا بنحس بالراحة والسعادة مع الاثنين.

حب الحبيب, اللي مش بالضرورة يكون زي ما احنا بنتمناه;بل على العكس ممكن تتوفر فيه اسوء الصفات اللي احنا بنكرهها. حتى ممكن حبنا ليه تشكل عن عداوة " وده اروع و اسمى حب".

لو مش عارف اذا كان حبك حقيقي او اخوي الحل بسيط وهو;

ابعد واذا ما قدرتش ارجع وعيش الحب من غير ما تبخل على نفسك بالسعادة اللي ممكن تعيشهالك نظرة في عيون الحبيب.
وحاول على قد ما تقدر انك تخليه يحبك ولو ما حبكش بلاش تندم غلى حبك ليه , كفاية انو عيشك

حالة حب.
سندريلا
Admin
سندريلا

انثى
العمل/الترفيه : القراءة
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا   ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا I_icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 7:24 pm

بجد الموضوع جميل
https://sendrela-elb7r.mam9.com
yassin

yassin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا   ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا I_icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 9:15 pm

هو فعلا موضوع جميل بس صعب انك تعيش حالة حب زى ما انت قلت هتبقى جارحه بلنسبه ليك اوى وعشان كده بنقول لا تندم على ماضاع منك ولكن تعلم منه جيدا كى لا يتكرر فى المستقبل حب فلحب خير وسيله للتكيف مع الحياه ولا تكره ومشكور على الموضوع الجميل ده
عاشقة الطبيعه

عاشقة الطبيعه

انثى
العمل/الترفيه : تصفح الانترنت
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا   ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا I_icon_minitimeالأحد مايو 25, 2008 8:18 pm

مشكور علي الكلام الجميل

ازاي تعرف اذا كنت بتحب واللا لا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-